Klinica Doamna Ghica

Doctori buni pentru familia ta
fără recomandări
1756 vizite
Locație: Bucuresti, Str. Doamna Ghica, Nr. 135 , sector 2 [Arată în Google Maps]
Telefon: 0212400101 | 0729010109
Fax: 0212401000
Program: Luni - Vineri: 07.30 -19.30
  • Dr. Crintea Cătălina Raluca - Pediatrie

Klinica Doamna Ghica a fost infiintata avand ca principal obiectiv cresterea calitatii serviciilor catre pacienti. Ne obligam sa tratam pacientii cu respect, sa oferim servicii medicale variate si complete. In laborator nostru modern, prin metode de biologie moleculara efectuam teste pentru: gripa influenza A/B, boli cu transmitere sexuala, infectii respiratorii cu virusuri si bacterii, biochimie si hematologie, markeri tumorali, autoimunitate, citologie lichida.

Centrul medical este situat intr-o cladire spatioasa, cu un ambient modern si dotat cu aparatura si echipamente de ultima generatie ce permit efectuarea de investigatii medicale minutioase.

SPECIALITATILE MEDICALE DEDICATE FAMILIEI TALE: Medicină de Familie Pediatrie Obstetrică - Ginecologie Cardiologie Dermatologie -Venerologie Dermato - Cosmetica Ecografie Ozonoterapie (Sauna cu ozon) Alergologie Medicină internă Medicina Muncii Laborator analize medicale (Laborator Ixia Medica)

Intra pe www.klinica.ro si vei avea si mai informatii utile si oferte!

Recomandă
Recomandă acest cabinet

Dați o notă și scrieți câteva cuvinte despre experiența dvs pozitivă legată de acest cabinet.

Toate campurile sunt obligatorii.
Penalizăm cabinetele cu autorecomandări!